Philips Sonicare FlexCare+ HX6973/54 blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Sonicare FlexCare+ HX6973/54 blauw op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Danuta89 11-01-2015

Werkt goed! Mooie uitvoering met een apart kastje voor je borsteltjes. Heel veel spullen erbij zoals een extra reislader enzo.

De Tandarts 22 28-11-2014

Helaas moest ik weer een nieuwe sonicare aanschaffen.
Na 2 jaar gaan de tandenborstels vaak stuk, maar de borstels poetsen zo goed dat ik graag weer een nieuwe sonicare wil hebben.
Ik heb contact opgenomen met Philips support en die gaf mij korting op de aanschaf van een nieuwe tandenborstel

Merk1836 17-11-2014

Ik ben erg blij met de aankoop. De elektrische tandenborstel poetst veel grondiger dan de elektrische tandenborstels die ik eerder heb gekocht. Hij is heel gemakkelijk in het gebruik! De look van de elektrische tandenborstel is niet heel erg mooi, maar dit vind ik minder belangrijk dan het gebruiksgemak.

Naam 14 november 02-11-2014

na het poetsen voelen de tanden heel glad en schoon aan.
Het apparaat ziet er degelijk en strak uit. We hopen er lang plezier van te hebben

bever137 29-07-2014

Tot voor enkele maanden gebruikte ik altijd al een Sonicare tandenborstels, maar die was naar jaren trouwe dienst aan zijn pensioen toe. Mijn vrouw poetste al sinds een jaar met een ander merk dus daar maar van gebruik gemaakt. Niks mis mee maar toch miste ik de Sonicare. Gelukkig nu weer in het bezit van een nieuwe namelijk de HX6973/54.
Dan ga je toch vergelijken met de andere en de oude Sonicare en kom dan toch wat kleine verschillen tegen die het allemaal weer een stuk aangenamer maken om het doorontwikkelen van een product uiteindelijk altijd ten goede van de gebruiker komt.
Mijn vrouw vond bij de andere altijd prettig t.o.v. de Sonicare dat nadat de 2 minuten voorbij waren de borstel nog altijd doorgaat, nu ze weet van het gumcare stand op de nieuwe Sonicare waardeert ze dit juist meer. Net even dat extra zorg voor het tandvlees, kortom de diversiteit en vindbaarheid van de programma die de borstel biedt t.o.v. de concurrentie is een absoluut pluspunt. Het enige wat zij aan de andere meer waardeert dan aan de Sonicare is dat deze per halve minuut het aantal seintjes oploopt en dat als ze in gedachte is dan op de losse display kan kijken waar ze gebleven was.
Verder vind ik net als bij de vorige de UV reiniger een heel groot voordeel, ik heb toch het idee dat met deze reiniging dat de borstel langer in een betere condities blijft. Bij de oude UV reiniger was het nadeel dat de houder en niet uit te halen was en dat daardoor het schoonmaken erg lastig was, met een wattenstaafje schoonmaken. Bij de nieuwe kan je de houder eruit halen en ook dat is weer de juiste doorontwikkeling.
Kortom de concurrentie moet mijn de komende jaren weer missen.

Dennis dc 22-07-2014

Na eerst achtendertig jaar handmatig te hebben gepoetst ben ik vorig jaar overgestapt op het elektrisch poetsen. Toch beviel de roterende variant van de elektrische tandenborstel me niet echt: mijn tandvlees was na ieder poetsbeurt gevoelig en ik het had gevoel dat de tanden niet goed schoon werden. Daarom besloten om over te stappen op een andere manier van elektrisch poetsen: de pulserende variant. Sinds kort dan ook in het bezit van de rijk uitgevoerde Philips HX6973/54 Sonicare. Met deze tandenborstel poets ik nu met veel plezier tanden en tandvlees: de pulserende poetsbewegingen zijn erg aangenaam en zorgen voor een gevoel dat er goed en veilig is gepoetst. De tandenborstel ligt prettig in de hand en de poetsstanden zijn eenvoudig in te stellen en af te lezen. De opzetborstels kunnen doeltreffend worden gereinigd met de bijgeleverde UV opzetborstelreiniger en de tandenborstel zelf is eenvoudig schoon te houden. De Philips HX6973/54 Sonicare heeft een mooi design en de batterij gaat erg lang mee (meer dan 40 keer poetsen). Een aanrader voor degenen die op een zeer prettige en veilige manier tanden en tandvlees wil poetsen met een erg mooi apparaat.